Feb 2, 2014

PENANG Day 2: Made in Penang Interactive Museum, Penang

Assalammualaikum :)

Hari kedua ni memang banyak berjalan. Dari siang sampai ke malam. Destinasi seterusnya kami pergi ke Made in Penang Interactive Museum, Penang! Seronok sangat, tapi ramai orang gila-gila punya ramai sebab hari cuti. TIPS: Korang beratur dan cepat-cepat pergi posing. Kalau tunggu je, sampai bila tak dapat. Kanan kiri tu bersesak tau orang tunggu, nampak macam tak ada orang je kan. Haha.

Dekat sini semua dekorasi dinding dia, dipenuhi dengan 3D arts. Jadi kena pandai ambil angle yang betul untuk ambil gambar supaya menjadi. Jangan risau, dia ada tandakan dekat mana cameraman patut berdiri untuk dapatkan angle yang betul. Memang seronok datang sini sebenarnya. Oh, nak masuk kena bayar tau, dan sekali lagi, IC tu penting. Hehe. Enjoy the pictures!

More Information
Made in Penang Interactive Museum Facebook
Address: No. 3 Pengkalan Weld, 10300 George Town, Penang, Malaysia.
Opening Hours : Daily 9 am – 6 pm.Admission Fee : Adults RM 15 (with Mykad), Children RM 10 (with Mykad), Adults RM 30 (without Mykad).
Tel : 04 2626 119





















2 comments:

Mizznadeiya said...

Amboi.. bukan senang nak minum kopi dengan Lim Guan ENg tuuuu heheheh

Aqilah Amin said...

Hahaha, belum bebetol lg, yang ni pun jenuh dah nak beratur -_-"