Aug 3, 2013

Result semester tiga. (Perghhh tajuk karangan)

Assalammualaikum :)


Hari ni result keluar. Malas cerita panjang.

Cuma air mata dan result exam memang tak dapat dipisahkan. Haha. Alhamdulilah. Jujurnya aku terkedu sangat sangat dengan rezeki yang Allah berikan hari ini. Terima kasih ya Allah! Tambah gembira kawan-kawan rapat pun keputusan membanggakan. Tia pun dapat lagi AD! Tahniah Tia!

Result ni aku terima jam 2:08pagi tadi melalui email. Waktu nampak je result ni, terus aku menangis. Walaupun turun, which is mengecewakan, tapi sungguh aku cakap, aku tak sangka masih dapat AD. Gembiranya. Gembira sebab masih dapat memberikan senyuman kepada mama dan abah :)

Perlahan aku menyelinap masuk bilik mama dan abah lebih kurang jam 3 pagi tadi. Tak sampai hati nak kejut mereka semata-mata nak bagitau tentang keputusan aku. Sebak aku lihat raut wajah mama dan abah, yang aku tahu, susah payah membesarkan aku. Aku senyum, pusing, dan keluar dari bilik. Tadi, waktu bersahur, aku beritahu. Ahh, puas melihat senyuman di wajah mereka!

Doakan aku terusss kekal mendapat Anugerah Dekan sehingga tamat pengajian! 3 semesters to go! Mana tahu berkat doa kalian, dapatlah aku merasa pakai selimpang pink pada hari graduasi nanti! Amin.


Thank you untuk semua doa terutamanya yang tersayang,
dan kawan-kawan yang amat sgt prihatin ;')



4 comments:

Atika Azumi said...

alhamdulillah ! congrats qila :)))) ehem pink suits u well. insyaAllah i doakan. amin <3

Aqilah Amin said...

Thank youuu atika! Haha, hope so. I hope this one dream of mine would someday be a dream come true :)

Mizznadeiya said...

congrats dear!

Aqilah Amin said...

Thank you kesayangan nadiaaa!