Nov 7, 2010

pergi Seremban sambut menantu.

salam! selamat hari ahad. bestnye tak terkata dpt cuti & rehat :P ok btw, semlm pergi ke Seremban. sejam je. utk makan. muahaha. tak de lah. hari tu kan kak lin kahwin, so ni utk acara sambut menantu belah husband kak lin. makanan? mmg terbaek! :)

walaupun sy amat sgtlah cikai, pakai bju kurung cotton biase, dgn tudung awning biase, dgn tak pakai lense, tapi... tak pe la. semua pun pakai simple gle. wahaha.


berkumpul di kajang dulu. ni je la sepupu sepapat yg tinggal. T___T

anak saudara (anak bongsu kak ngah)
comel gile kan.

sampai seremban, pick up pengantin dulu.

moh la kite berjalan ke dewan.

dan kami pun berarak bersama pengantin.

makanan sgt best. sgt.
sepupu sepapat semua tambah 2 pinggan. termasuk sy T____T

abg zul dan kak lin :)

sepupu perempuan. wuhuu.

ini faris. 23, available. engineer sony nih! :D

lame x ambil gmbr 1 fmly :)
i love u both so much.

keluarga teh.
lishah, kma, teh, aisyah, kak ngah.

lepas ni jamuan salah seorg di antara mereka dlu :P

perut kenyang, jom balik!


No comments: