Aug 14, 2010

terharunyeee...


hye kawan-kawan! *ayat KFC kids fun club* tskk. terharu sgt sebenarnye. dlm bulan ini sy mengalami sedikit kesusahan. di mana sehingga utk pertama kalinya sy meminta pertolongan seorg kwn baek sy. tgk-tgk semalam, bertimbul-timbul Allah berikan rezeki. yg selama ni sy tunggu lah kot-kot dapat. tiba-tiba hari ni dgn semlm, bertimbun-timbun rezeki tu dtg. WAAAAA. terharu gile. Allah mmg tahu kan bila masa terbaik nak makbulkan doa hambaNya? T_________T

seriously kita baru berpuasa 3 hari kan? hari ni masuk hari ke-4. tp dlm setiap hari tu ada je rezeki Allah berikan. ada je berita baik yg dikhabarkan. omg, rasa mcm ... *blessed gle* kadang-kadang meremang bulu roma bila terpk ada kebetulan yg mcm Allah saje nak beri sign, mcm wink wink. uhuu. ok, tgk, terus azan subuh. WAAAAA lagi. *berhenti kejap*

kadang-kadang, manusia ni tak reti nak hargai kasih syg yg kita tak nampak dgn mata kasar. tak reti nak hargai nikmat yg dah dibentangkan sejak azan pertama kedegaran di telinga. sbb terbiasa. hurmmm. itu saje, nak solat subuh, ok tata, selamat berpuase! ;)

No comments: