Sep 13, 2008

ordinary,but happy enough.

eheh. akhirnya~ aku dpt gak tulis blog utk hari ni. adeh. agak penat. yup. huhu. kul 12:21am. dah 13 sept. cepatnye mase berlalu. esok aku dah blk kl smule. tidak!!! huu. bnyknye nak kene cover blk. adeh~ mama ngan abah tgh lena dibuai mimpi atas katil dlm bilik 649 holiday inn kuching nih. hehe. hari ni,pas sahur x tidow blk sampai la kul 9pg. then aku tdow blk sampai kul 11. ikot hati tammo bgn dah! tp pk kain x basuh lg n ptg ni nak kuar,aku pon merajinkan diri. huhu...tidakkk! pasni x leh bgn lmbt2 dah. x leh tdow awal2 dah. rutin harian yg memenatkan akan bermula lg. aiyooo. bgn2,kemas katil,basuh kain,mandi. pas2 dlm kul 12 bagi kucing2 ku yg tersyg mkn plak. mcm biase,jerry + kitty + gg + dd akan berlari pecut bile tibe wkt mkn. dlm gmbr ni,kitty x de. hoho. action je lebeyh,mknnye idak la bnyk pon~ =P



then. aku on9 jap. mama pon blk n duk tepi aku. die nak tgk friendster n myspace aku. aku pon tunjuk laa. pastu die nak tgk friendster kwn2 aku & 'history'2 aku... blh lak mama komen mcm2. haha. then mama suruh letak pic2 baru sbb katenye pic2 kat profile aku lelame. hoho. nnt eh mama? x lame tu abah blk. abah blk awal hari ni. sbb nak packing,siap2 ape sume. kami nak berbuka di luar~ n terus tidow dkt holiday inn ni hari ni. saje katenye. sbb aku ade. huhu...trimas abah! trimas mama! then nak dkt kul 4 gak baru kuar umah. eh. lupe. sape eh kasi kucing2 mkn mlm ni? hurm...nnt tanye abah time sahur ni. sampai2 hotel ni dah 4 lebeyh. solat asar,n lepak2 jap. sempat ym + webcam dgn su,arashi & bella. hoho. lame kot x jmpe die org. mama n abah seronok sgt dpt tgk su & family. aku pon excited. haha. kul 5 lebeyh camtu,kuar g parkson dpn ni. abah nak beli brg jap. smpt la ambik gmbr dkt patung kuching yg besar tu akhirnyer! then cpt2 rushing blk smule hotel sbb dah kul 6:20. haha. sampai hotel 6:30 n mmg dah penuh laa. rasenye gol yg x berpuase lg ramai. aiyooo. lg 10 minit bukak pose. huhu. then pas ambik mknan ape sume,berbuke la beramai2 n bersame2.


mcm ni la time berbuka td. berbuka,solat,dan singgah 7-11 jap. beli minum2 utk sahur. malas nak turun mane2 sahur ni. semua letih n kenyang. haha. japg sure lapar. hoho. masuk2 jmpe abg 7e dkt cashier ni pnye la comel. putih,mcm cina2. confused dah die bangse ape. same je sume. huhu. die pndng,aku pon pndg la blk. tp buat bodow. cover. haha. x blh blaa~ skali skale. hehe. then jln blk hotel smule. on9,tgk myspace n fs jap. pastu skype ngan finaz. malangnye finaz je blh tgk webcam aku. aku x nmpk webcam die. tataw nape bengong lak hari ni. tp biarlah. dgr sore die pon dah happy dah. gelak2. haha. then die berbuka dkt russia tu,so aku pun tulis la blog ni skrng. hehe. mlm ni...x de sape2 wish good nite or pape. hurm. normal la tu. salghee anta msg tanye sal assignment. aiyooo. x buat lg! kelupaan ttg kewujudan assignment wall-e tu. hoho. hurm. kene buat gak!


so...hari ni,aku x sempat melayan perasaan aku sgt. sbb aku sebokkan diri. eheh. tp,x pernah sesaat aku lupekan sejarah2 aku. ye lah,sejarah mungkin berulang. jd x salah kite ingt utk berhati2. n dlm pahit2 sejarah pon,ade manisnyer kan? bg aku x mudah nak lupe sejarah mcm tu je. aku hargai kenangan manis semua tu. biarlah org x hargai aku pon.. huhu. and hari ni julung kalinye celcom broadband aku dah blh gune! yesh2! haha. terimeeee kasihhh mama & abah. aqilah sgt3 menghargainye! esok. esok hari terkahir aku dkt umah. ahh. bosan~ ape pon hidup ni,aku redah je~ harapnye hari ini lebih baik dr semlm,dan hari esok lebeyh baik dr hari ni. amin~~~ =]

2 comments:

saye said...

hee sgt bertuah mnjadi anda~ bes2 papa mama ko sgt bes...

aku dan sesuatu said...

huhu. alhamdulilah. abah ngan mama mmg selalu jd yg terbaik utk aku walaupon aku x mampu jd yg terbaik utk mereka. huhu. =]